loading...
نجیب
najib بازدید : 24 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

چقدر سخته که می خوام عزیز دلم بهت بگم چقدر دوست دارم ولی در کلام کم می آرم ... دلم می خواد قلبم رو دربیارم و بهت هدیه بدم ... از ته ته ته قلبم دوست دارم و عاشقتم ... از لحظه لحظه ای که با تو هستم خوشحالم و از لحظه لحظه ای که تو رو دارم خدا رو شکر می کنم و کیف می کنم. برای همیشه با من بمون و آروم جونم باش عزیزترینم

دوست دارم با همه وجودم ماه تمام زندگیم و همسر بی نظیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

كد موسيقي براي وبلاگ

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 554
  • بازدید کلی : 11,693