loading...
نجیب
najib بازدید : 20 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
کاش پیش من بودی کاش دستانت در دستانم بود و لطافت هزار ابر سپید بهاری را در دست داشتم

 و در اوج خوش بختی پرواز می کردم کاش می توانستم به چشمانت نگاه کنم

و با هر نگاه من هزار هزار واژه ناگفته عشق را به یک باره به سوی تو روان می کردم

 و با هر نگاه تو شادی در چشمان من می جوشید

 کاش می توانستم صدای گرم تو را بشنوم 

 تا چون آبشاری از نغمه های روح انگیز بر عمق جانم جاری گردد

و همه غم های فراق را بزداید

کاش پیش من بودی من با گرمای عشق تو زنده ام چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی

و چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی  و چه رؤیایی است این لحظه های ناب عاشقی  

و من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را با فقط تو حس می کنم

و اگر غروری در من هست غرور عشق به توست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

كد موسيقي براي وبلاگ

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 11,496